Rabu, 9 Mac 2011

Im Blogger

Assalamualaikum.





 Hiii. Salam perkenalan. Nampak tak saya lambaikan tangan? Peace..Saya adalah blogger yang baru. Disaat ramai blogger-blogger terkenal yang sedang hangat berblogging maka dengan sengaja saya menempelkan diri dalam dunia blogger ini. Nama samaran saya Norhadasuha atau boleh panggil Cik Suha S (CSS) jer.. kenapa S? Itu saya suka larr.. J

Yup, saya belum kawin tapi dah jadi janda pun. Hahaha. Melalut. Tak adelah.  By the way this blog adalah blog personal saya tapi saya tak kesah jika ada yang ingin membacanya. saya menulis untuk kekosongan yang saya rasa. seolah bercakap dengan diri sendiri namun ia juga seumpama memotivasikan diri saya.  Saya suka menaip sebab bila saya menaip itu adalah satu-satunya saat untuk focus..

Saya juga berharap dapat berkongsi dengan semua orang mengenai banyak benda contohnya hal agama,keduniaan dan mcam-macam lagi... dan kalau ada yang ingin berkongsi knowledge nya dengan saya, saya sangat berbesar hati. trimas.
  
Sebab tak ade orang nak kongsi bahunya untuk saya, so saya tak rasa segan silu nak citer sume benda kat dalam this blog. Jika ada yang tak suka saya mohon ampun dan maaf. Dan diharap terus like blog ini.

Sayonara.. wsalam olzzzzzzzz…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...