Rabu, 18 Januari 2012

Pilihan pertama Dan kedua.

Aku dah dapat kerja kat pasar raya. Memang bez sebab aku dah mula serasi dengan budak-budak sekerja. they sangat unic and very agresive.. i love mereka punya stail masing-masing. bit in the end, baru beberapa hari kerja aku dapat rezeki untuk jadi pengajar.. adakah ini rezeki atau hanya dugaan?

Aku excited nak pergi namun hati berbelah bagi. suka kerja disini dari di tempat orang. namun semalan atas keexcitedan aku, aku memutuskan untuk resign kerja sekarang dan pergi kesana. but this morning, bila segalanya dah confirm, dan aku pun maybi pas raya cina berangkat kesana, hati mula berbisik was-was.

mana yang baik. disini atau disana. memang gaji disini  dan disana berbeza. tapi aku tetap perlu menilainya dari sudut yang lain. hopefully aku dapat tentukan arah masa depan ku. ya Allah mohon dikuatkan hati dan ditetapkan pendirian.

show me the way ya rabb.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...