Isnin, 10 Oktober 2011

LUAHAN LELAKI ( Dia selalu kata “saya tak pernah cuba jadi yg terbaik”


Apa yang tak kena ngn saya bila dia sentiasa menangis kerana sikap saya?
Melayan dia seperti pasangan lain sesuatu yang sukar buat saya. tapi dia tak mengerti ..
Bila saya luangkan masa dengan kawan , dia akan cakap :
“ awak pentingkan kawan dari GF awk sendiri!! ”
Bila tak msg , dia akan merungut dan menuduh yang bukan- bukan :
 “ Awak ada perempuan lain kan? ”
Saya betul-betul tak faham apa yang perlu saya buat . Dada saya sesak . Dia tak menyenangkan saya.
Saya mmg tak romantik sebab saya fikir saya tak dapat biasakan dia dgn  perkataan “I LOVE U ”
Ungkapan ILU hanya sekali bagi saya iaitu  saat saya masih belum miliki dia.
Tapi sejujurnya sampai sekarang saya tetap masih cintakan dia..
Walaupun saya tak luahkan…….
Saya nak buat yang terbaik tapi saya tak boleh
Sbb sy hanya belajar sesuatu yg teruk , melayan dia dengan teruk , dan saya tak tahu hati dia
Semua tuh sering berulang dan berulang
Mngkin sbb saya tak matang , meluahkan cinta sedalam-dalamnya adalah sesuatu yang sukar..
Saya minta maaf , saya akan belajar jadi lebih baik
Dengarlah saya untuk sekali
“I can confidently say u r the only 1”
Only u my GF .

So that saya sangat berharap dapat hentikan tangis dia dan sapu air matanya ,
Dia mmg sangat cantik bila tersenyum  jadi kekalkan bgitu
Saya belajar sesuatu yang baru , to become an amazing boyfriend
It’s the truth that “I love u , only u”
Cukup dan jangan tanya lagi baby..

p/s : lelaki yang gentle takkan tunjuk yang dia syg kita sbb EGO , dia tak ucapkan ILU bkn sbb mereka tak cintakan kita lagi tapi sbb dorang rasa tak perlu ungkapkannya berulang-ulang kali.  So GURLz what u think ? u alwayzz annoying them  J

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...