Jumaat, 17 Februari 2012

Tiada perkara yang lebih indah melainkan jatuh cinta kepada Allah


 Coretan sekadar penyucian diri. mengisi kekosongan hati yang semakin sepi. sunyi tanpa cinta namun moga terisi dengan embun kasihNya..

mencintai dan dicintai.. indahnya mencintai Dia dan dicintaiNYA... aku sering menghuraikan cinta pada Nya namun ianya sekadar bibir berkata-kata. aku sering menidakkan pesongan jiwa namun aku memperajakannya semata. matlamat tidak setanding usaha. Ya Allah moga kita dipermudahkan segala urusan. aku butuh kamu dunia dan akhirat..

Al-Quran kitabku.. peganganku. tiada kitab setanding mu.. 

seindah hiasan adalah wanita solehah.. seharum mawar berduri.. wanita itu dilahirkan begitu unik dan terpelihara, mengapa dicemari dengan hakisan dosa. ya tuhan moga aku dan umat muhammad dilindungi dan dipelihara. Amin ya robb alamin

La tahzan. jangan bersedih..setiap yang berlaku ada hikmahnya. tuhan ciptakan ujian setanding kemampuan. bagaimana seorang insan yang mengaku beriman mampu menidakkan kebenaran aturan hidup untuk hambanya.

menolah permulaan maksiat .. terhindar zina terbesar. jauhi zina kecil. benteng penjaga hati.. 

ILOVEU Allah. Cintai aku juga.. amin



Tuhan Aku Butuh Kamu... La TahzanYa Suhadah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...