Ahad, 16 Oktober 2011

Peperiksaan khas dan temu duga latihan separa perubatan

Assalamualaikum Dear Diary.



Esok aku akan hadirkan diri ke temu duga separa perubatan. Alhamdulillah setakat nih tak ada apa-apa simptom-simptom nak demam atau gementar. harap-harap nanti dapat lah wat yang terbaik untuk temuduga nanti. Aku ingat temuduga nih calang-calang jer tapi pas kawan abang aku gitau untungnya aku dapat temuduga nih , baru rasa excited nak pergi..

Dia cakap nanti lau aku dapat temuduga nih , gajinya tak lebih tak kurang RM800 sebulan.. katanya lagi cuba bayangkan lau gaji tuh tertunggak.. ermm. dapat bayang kan? tapi aku cuma nak ambik pengalaman interview dulu . Dapat ke tak tue lain kira kan.. Tapi ini 1st mungkin pengalaman. Kata orang pengalaman tuh tak kan dapat dibeli.. Orang yang alami jer yang tahu bagaimana pengalaman tuh.

Ini antara maklumat yang ada dalam surat tawaran temuduga yang aku terima:

a. kod skim dan jawatan
  4310 LATIHAN JURURAWAT

b. tarikh                                            : 17/11/2011 (ISNIN)
c. Masa                                            : 08:00 PAGI HINGGA 09:00 PAGI (PEPERIKSAAN KHAS)
                                                          09:00 PAGI ( TEMU DUGA )
d. Tempat                                        : INSTITUT PENDIDIKAN GURU
                                                         KAMPUS KOTA BHARU , PENGKALAN CHEPA,
                                                         16109 KOTA BHARU ,
                                                         KELANTAN DARUL NAIM.



APE??? wat resume.. last minute baru tahu kena wat resume untuk interview esop.. Gimana ya? Adoiiii


Aku harap semoga aku dipermudahkan dalam urusan esok. Terima kasih kat abang aku (HAFSYAM JANI) dan kawan dia (AZRUL) untuk urusan esok..
Nampaknya aku kesorangan lar pergi temuduga. huh.  dah namanya temuduga kan mestilah sorang.. ermm..   GOOG LUCK untuk esop.. FIGHTING!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...